Sposób na fotografie

Dostałam jakiś czas temu od mojej przyjaciółki oczyszczone ramy okienne. Są piękne, naturalnie drewniane i takie stare… Czekały, czekały, aż w końcu znalazły swoje miejsce. Wykorzystałam je w nietypowy sposób. Wpadłam na pomysł wyeksponowania w nich moich zdjęć. Fotografie są w różnych ramkach, jednak tworzą spójną całość. U mnie stare okna to takie ramy dla wspomnień. Jak Wam się podobają?

IMG_0842

IMG_0924

IMG_0858

IMG_0914 IMG_0915

Ramkę wykonałam podczas zajęć Pszczyńskiego Klubu Decoupage. Też się wpisała w klimat okienny.

IMG_0917

IMG_0919

 Pozdrawiam

2 comments

  1. WOW! Piękności! Od dawna marzą mi się takie dzielone ramy, ale coś nie mogę upolować ;( Pięknie się prezentują wraz z fotografiami i wspaniale oddają ducha wspomnień…

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.